بهترین مرکز خرید بازار مبل ملایر

مبل ملایر

بهترین مرکز خرید بازار مبل ملایر

امروزه مبلمان جایگاه ویژه‌ای در طراحی دکوراسیون داخلی منازل دارد. به جرئت می‌توان گفت انتخاب صحیح مبلمان تا حد زیادی بر زیبایی و لوکس بودن خانه‌تان تاثیر می‌گذارد و آن را زیباتر جلوه می‌دهد. اگر شما هم در شهر زیبای ملایر زندگی می‌کنید یا به دنبال خرید مبل استیل،مبل کلاسیک ویا مبل راحتی با کیفیت خوب و قیمت مناسب هستید، این مطلب برای شماست؛ زیرا ما در این مقاله سعی کرده‌ایم یکی از بهترین مراکز خرید مبل و صنایع چوب را خدمت شما معرفی کنیم تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید پس با ما همراه باشید:

1.png (1279×623)

قیمت خرید مبل

قیمت خرید مبل به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این عوامل کیفیت پارچه به کار رفته در دوخت آن است. طبیعتاً پارچه‌های باکیفیت قیمت نهایی مبلمان را افزایش می‌دهند. البته پارچه فقط بخشی از کار است. کیفیت و نحوه دوخت آن نیز بر ارزش کلی مبلمان شما اثر زیادی خواهد گذاشت. برخی از انواع مبلمان‌ها نیز به دلیل سبک خاصشان گران‌تر هستند. به عنوان مثال مبل‌های سلطنتی از انواع راحتی قیمت بیشتری دارند.

با وجود تمام مواردی که بیان کردیم لازم است این موضوع را ذکر کنیم که همیشه کیفیت را فدای کمیت نکنید. پرداخت مبلغ کمی بالاتر شما را از تعویض و تعمیر مبلمان بی‌نیاز کرده و از تحمل هزینه‌های بعدی بر شما جلوگیری می‌کند. با این حال شما می‌توانید با مقایسه مراکز خرید مختلف هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت محصول مناسب تری را خریداری کنید. سامی مبل (قصر مبل ملایر سابق) یکی از بهترین بازارهای مبل ملایر و حتی ایران محسوب می‌شود که بهترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت‌ها به دست مشتریان خود می‌رساند و در این راستا توانسته رضایت جمع کثیری از مردم را به دست آورد.

 

مرکز خرید مبل در ملایر

ملایر دومین شهر پرجمعیت استان همدان است و یکی از خوش آب و هواترین و زیباترین شهرهای کشور به شمار می‌رود. ملایر را معمولا به خاطر کیفیت صنایع چوب و مبلمان‌هایش می‌شناسند. مبل و منبت کاری ملایر در لیست صنایع دستی‌های ثبت شده کشور می باشد و آوازه آن حتی به کشورهای خارجی هم رسیده است. از این جهت ملایر دارای مراکز مختلف ساخت و فروش مبل و صنایع چوب می‌باشد که می‌تواند انتخاب بهترین مرکز برای خرید را از بین این تعداد برای مشتریان سخت کند. مبل ملایر با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه فروش محصولات چوب و مبلمان متناسب با انواع سلایق و نیازها توانسته محبوبیت خاصی را به دست آورد و مرکز مراجعه بسیاری از مردم برای خرید مبلمان شود.

279924981_731689164855068_5007826432113655215_n.jpg (1080×1080)

راهنمای خرید مبلمان خوب

خوب بودن یک مرکز خرید مبل را محصولات آن تعیین می‌کند. هر چقدر یک فروشگاه محصولات بهتر و باکیفیت‌تری را به مشتریان خود ارائه کند، اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده و از رقبای خود پیشی می‌گیرد. حال این سوال پیش می‌آید که مبل خوب چگونه مبلی است؟ در پاسخ به این پرسش باید بدانید که برای خرید مبلمان خوب بایستی معیارهای یک محصول خوب را از قبل بشناسید تا هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. در این قسمت سعی کردیم چند مورد از مهم‌ترین شاخص‌های یک مبل خوب به شما توضیح داده شود. این شاخص‌ها عبارت‌اند از:

۱_ مبل مورد نظر خود را قبل از خرید امتحان کنید

مبل‌های مختلف از نظر ارتفاع کلی و طول نشیمنگاه متفاوت هستند که ممکن است برای قد شما مناسب نباشند. هم چنین اگر علاقه دارید بر روی مبل دراز بکشید، از این موضوع اطمینان حاصل کنید که طول آن به اندازه‌ی دراز کشیدن باشد. اگر از دسته آدم‌های بلند قد هستید حتما به پشتی آن دقت کنید تا به میزان کافی بلند باشد. اگر مبلی دو نفره را انتخاب کردید و هر دو قصد دارید پاهای خود را کامل بر روی آن بگذارید باید از قبل امتحان کرده باشید که نشیمنگاه مبل به اندازه هر دوی شما فضا داشته باشد.

۲_ به کیفیت چوب یا فلز مبل دقت کنید

چوب و فلز یک مبل بیش از هر چیز دیگری تعیین کننده دوام و عمر مبلمان شما است؛ بنابراین سعی کنید مبلی را برای خانه خود انتخاب کنید که از بهترین متریال‌های اولیه در ساخت آن استفاده شده باشد.

۳_ در صورت امکان سفارش یک نمونه از مبل مورد نظر کنید

اکثر مراکز فروش مبلمان و محصولات چوبی نمونه‌های از تولیدات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. با دریافت نمونه و قرار دادن آن در فضای نشیمن خود می‌توانید هماهنگی آن را با طراحی داخلی فضا و رنگ‌آمیزی وسایل و کاغذ دیواری بررسی کنید و در صورت تناسب نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

۴_ به پشتی و کوسن مبل نیز دقت کنید

محتوای درونی مبل به اندازه ظاهر بیرونی آن مهم است. کوسن‌ها و پشتی‌های مبل باید به اندازه کافی پر باشد. کوسن‌های پر شده با الیاف گزینه مناسبی نیستند؛ زیرا پس از مدتی برجستگی خود را از دست داده و صاف می‌شوند.

۵_مبلمان شما باید از نظر اندازه با فضای خانه متناسب باشد

قبل از مراجعه به مرکزخرید مبلمان محیطی را که قرار است مبل در آن قرار بگیرد را در نظر بگیرید. اندازه فضا را دقیقا محاسبه کنید و آن را با اندازه مبل مورد نظر خود مقایسه کنید تا از جای گیری آن در فضا مطمئن شوید.

اگر متراژ خانه شما کوچک است می‌توانید از مبلمان‌های لاوست خریداری کنید. مبل‌های سکشنال نیز برای فضاهای کوچک مناسب است، زیرا می‌توان هر قطعه از آن را در نقطه‌ای قرار داد و مشکل محدودیت را برطرف کرد.

 

انواع پارچه مبلی

پارچه مبلی از عوامل مهمی است که هنگام خرید مبلمان باید به آن دقت شود. پارچه مبلی انواع بسیار زیادی دارد که چند مورد آن شامل موارد زیر می‌شود:

۱_ پارچه چرمی مبل

یکی از پرطرفدارترین پارچه‌های روکش مبلی که به آن جلوه لوکسی را می‌دهد، پارچه چرمی است. از مزیت‌های چرم می‌توان به تمیز کردن راحت آن اشاره کرد. هم چنین این پارچه‌ها برای افرادی که به جنس مخملی حساسیت دارند، انتخاب مناسبی به حساب می‌آید. البته این را هم باید در نظر گرفت که پارچه چرمی مبل نسبت به سایر جنس‌ها زودتر دچار خراش و پارگی می‌شود.

۲_ پارچه پلی استر مبل

پارچه‌های پلی استر از آن دسته پارچه‌های هستند که به راحتی با دیزاین‌های مختلف هماهنگ می‌شوند. ظاهر پلی استر به گونه‌ای است که با ارزش‌تر از پارچه‌های چرمی به نظر می‌آید. پارچه پلی استر کمتر به خود لکه گرفته و به راحتی نیز تمیز می‌شود. اما پارچه‌های پلی استر به راحتی گرفتار حریق شده و آتش می‌گیرند.

 

خرید مبل جدید

برای تصمیم گیری بهتر در خرید مبلمان بهتر است با انواع مدل‌های آن و اینکه هرکدام برای چه نوع خانه‌ای مناسب است، اطلاعات کسب کنید. مبلمان‌ها را می‌توان به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم‌بندی کرد که هرکدام انواع خاص خود را دارند. چند مورد از پرفروش‌ترین این این مدل‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

۱_ مبل سکشنال یا چند قسمتی

این مبل‌ها همانطور که قبل‌تر نیز به آن اشاره شده است به مبل‌هایی گفته می‌شود که از قطعات جدا از هم تشکیل شده است. هر کدام از قطعات در بخش‌های مختلفی از خانه قرار گرفته و جلوی هر کدام یک میز کوچک گذاشته می‌شود. تغییر چیدمان خانه با این مبل‌ها نسبت به سایرین راحت‌تر است.

۲_ مبل لاوسون

این دسته از مبلمان برای افرادی که در خانه خود کودک دارند بسیار مناسب است. به دلیل وجود کوسن‌ها و پشتی‌هایی که به راحتی از بدنه جدا می‌شود، نگرانی کثیف شدن آن را از بین می‌برد. شما هر موقع که بخواهید می‌توانید آن‌ها را بشویید.

۳_ مبل راحتی اسپیلر

این مبل‌ها هم قابلیت نشستن و هم قابلیت خوابیدن را دارند. اگر فضای خانه شما کوچک است یا قصد صرفه جویی در هزینه‌ها را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید مبل‌های اسپیلر است. برای مشاهده موارد بیشتری از مبلمان‌ها و تجهیزات وابسته به آن می‌توانید به سایت فروشگاه سامی مبل مراجعه کنید. سامی مبل تمامی محصولات خود را با قیمت‌های آن ثبت کرده است تا راحتی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

۴_ پارچه پشمی مبل

پارچه‌های پشمی از انواع پر استفاده پارچه برای مبلمان‌های خانگی هستند. این پارچه‌ها عایق حرارتی هستند. بدین معنا که در مقابل گرما خنک و در مقابل هوای سرد گرم می‌شوند. پارچه‌های پشمی پس از مدتی استفاده ظاهر چروکیده‌ای را به خود نمی‌گیرند. اما معمولا پارچه‌های پشمی از سایر پارچه‌های مبلی گران‌تر می‌باشند.

به جرئت می‌توان گفت سامی مبل بهترین مرکز خرید بازار مبل ملایر از نظر دارا بودن تنوع بالای جنس پارچه و طرح و رنگ مبلمان است. با مراجعه به سابت آن می‌توانید از سایر طرح‌ها و پوشش‌های مبلی دیدن کرده و زیباترین را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنید.

سخن پایانی

در پایان توصیه ما به شما خرید از بهترین مرکز بازار مبل ملایر یا به عبارتی همان سامی مبل است. برای رفتن به سامی مبل نیازی به طی کردن هزاران کیلومتر مسیر برای رسیدن به شهرستان ملایر را ندارید. کافی است در هر نقطه‌ای از ایران که زندگی می‌کنید فقط با یک جستجوی کوچک در اینترنت به سایت سامی مبل مراجعه کنید، تمام محصولات را مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید. سامی مبل پشتیبانی ۲۴ساعته خود را به سراسر نقاط این سرزمین ارائه می‌کند. سامی مبل تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت به دست مشتریان می‌رساند. پس با خیال راحت مبل مورد علاقه‌تان را به خانه خود بیاورید و از داشتن آن لذت ببرید.